Munkahelyi hatékonyság fejlesztése:
A munka világába nem csak a visszatérésben kell segíteni azoknak, akiket a családi élet kötelességei eddig elzártak a munka szférájától, hanem abban is, hogy megtartsák az új munkahelyüket, jól teljesítsenek, és jó munkahelyi atmoszférát teremtsenek: Munkahelyi hatékonyság című képzésünk ezt a célt szolgálja.
A képzésen a résztvevők együttműködési, kommunikációs képességét fejlesztik, melyek jól kamatoztathatóak a csapatmunkában. A munkahelyek működését és mindennapi életét jellemző frusztráló tényezők a változások és a konfliktusok. Mindkettő elkerülhetetlen felgyorsult világunkban, és nagy kihívás azoknak, akik új munkahelyre kerülnek, ezért mindkét jelenség tolerálására, kezelésére, a rugalmas attitűdre külön modulok készítenek fel.
Munkahelyi hatékonyság fejlesztés című képzés 2020. 02.17-18-án 08:00 és 18:00 óra között valósult meg a Vöröskereszt a NŐKÉRT Hajdú-Bihar megyében című, EFOP-1.2.9-17-2017-00021 számú projektünkben a hajdúböszörményi Család és KarrierPONT-ban (4220 Hajdúböszörmény, Rákóczi Ferenc u. 22.).
Ha érdeklődését felkeltette a most ismertetett képzésünk, vagy érdeklődik tréningjeinkről, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségek egyikén:
cím: 4220 Hajdúböszörmény, II. Rákóczi Ferenc u. 22.
Telefonszám: +36 (52) 228 760
E-mail:
hajduboszormeny@voroskereszt.hu